Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Oppfølgingskontroll - restanser

Printer-ikon  Utskriftsvennlig versjon

Restansekontrollen skal utføres 4 ganger i året. 1. mars, 1. juni, 1. september og 1. desember.

Ansvarlig for restansekontrollen er førstesekretærene i rådmannens stab/post- og arkivtjeneste.

Kontrollen utføres på følgende måte:

Førstesekretærene i rådmannens stab/post- arkivtjenesten har rollen som arkivansvarlig

  1. Velger rapporter i menyfeltet helt til venstre
  2. Velger så oppfølging og restanseliste
  3. I bilde som da kommer opp velges saksbehandler, initialene til saksbehandler settes inn, en kan søke på initialene til hver enkelt saksbehandler ved å trykke på forstørrelsesglasset i enden av feltet Saksbehandler - når initialene er valgt trykk på søk nå.

Vi utfører kontrollen på hver enkelt saksbehandler. Listene skrives ut og fordeles til hver enkelt saksbehandler.